Çay Saati || 15 Günde 10 Kitap || 15-31 Aralık 2015

by 12/12/2015 14 yorum



Yaklaşık bir aydır blog yazısı yazma üşengeçliğime bu yazı ile son veriyorum. Bu listeyi aslında kendim için hazırlıyorum ama okuma listesi yapmak isteyenlere de bir fikir olur diye düşündüğümden yazmaya karar verdim.
Şimdi şöyle yapacağım. Her 15 günde bir liste oluşturacağım.  Bu liste 10 kitaptan oluşacak. O on beş gün içinde on kitabı bitirip her seferinde yeni listeyi buraya aktaracağım.
Tabii her zaman on kitap okuyabilir miyim bilmiyorum. O yüzden eğer arta kalan olursa bir sonraki listeye ekleyeceğim.
Her güncellemede kitaplardan kısacık da olsa bahsederek, sizleri de bilgilendirmiş olacağım.
Önceliğim; en çok okumak istediğim kitaplar.
Bu listeyi de ona göre yapacağım elbette. Evet, başlıyorum.

1-Kül- Novella Dinamik Yayınları (463 syf.)
Bu kitap tur kitabımız olduğu için ilk okunacak olan bu.

2-Yatak-Domingo Yayınları (287 syf.)
Fuardan aldığım günden beri merak ediyorum. Min Li Li ile beraber okumaya karar verdik.

3-Fosforlu Cevriye-İthaki Yayınları (272 syf.)
Bunu da fuardan aldım. Okumaya başladım ama araya başka kitaplar girdi. O yüzden baştan başlayacağım.

4-Örümcek Ağındaki Kız-Pegasus Yayınları (518 syf.)
Serinin tüm kitaplarına hayran biri olarak, ilk okuyacaklarım arasına bunu koymam normal.

5-Ay ve Güneş-İthaki Yayınları (544 syf.)
Kraliyet ailesi varsa, ben de varım.

6-Yolun Sonundaki Okyanus-İthaki Yayınları (181 syf.)
Neil Geiman'a başlamak için güzel bir fırsat.

7-Biz-İthaki Yayınları (250 syf.)
Ben diye bir şey yok. Biz var. İşte aradığım distopya.

8-Bir Başka Mavi-Yabancı Yayınları (381 syf.)
Amy Harmon'un Tersyüz'ünü okuyanlar bunu mutlaka okumak ister.

9-Eşekarısı Fabrikası-Koridor Yayınları (254 syf.)
Tarzının sert ve hazmedilmesi zor olduğunu duydum. Okumaktan korkuyorum.

10-Başlat-Dex Yayınları (507 syf.)
Kitap çıkalı yıllar olmuş olabilir ama benim okuma hevesim çok.


Toplam sayfa sayısı: 3657 syf.
En çok okunan yayınevi: İthaki Yayınları


31 Aralık'da listeyi güncellemek üzere buralarda olacağım. Siz de kendiniz için böyle bir liste yapabilirsiniz. Yoruma listenizi yazabilir veya blog yazınızın linkini aşağıya ekleyebilirsiniz.


14 yorum:

  1. Hedefinden de fazlasına ulaşabilirsin umarım*-* Çok imrendim fikrine ama sınavlar, dersler sağolsun gerçekleştirme olanağım olmadığından sadece imrenmeyle kalıyorum :( Yeni listeni de merakla bekliyorum.^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatilde yaparsın belki. Liste iyi oluyor ya

      Sil
  2. Çok beğendim hemen çalıyorum fikri - gerçi 10 kitap beni aşar, ama olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap yap bakmaya gelirim :D

      Sil
    2. Yaptım bile :D http://athenaninguncesi.blogspot.com.tr/2015/12/cay-saati-15-gunde-10-kitap-15-31-aralk.html

      Sil
  3. Baya da fazla sayfalı kitaplar var içinde, valla benim için imkansız gibi bir eylem ama sen umarım başarırsın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlat biraz sıkıntı, hatta baya eheheh. Ama olsundu.

      Sil
  4. Ben de varım bee (gaza geldi)

    YanıtlaSil
  5. Bende yapmayı düşünüyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de gaza geldin deee mi. Ama sen okursun kız valla

      Sil
    2. Aynen. :D
      Ay bilmiyorum ki hiç kuzum ya ama inş. okurum bakalım. :D

      Sil
  6. Ay çok güzelmiş ya bu. Benim de okumak istdiğim bir sürü kitap var ama vakit ayıramıyorum bir türlü. Beni güdüleyecek bir şeye ihtiyacım vardı. Bu okuma listesi çok güzel bir fırsat olacak. Hemen gidip ilk listemi hazırlayayım. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil