Çay Saati || 30 Günde 10 Kitap || Şubat 2016

by 2/07/2016 2 yorum

Aslında bir çoğunuz 15 Günde 10 Kitap etkinliğinden haberdar. Normalde etkinliği bu şekilde yürütmeye oldukça hevesliyim. Ama fark ettim ki 15 günde 10 kitap okumak genel olarak çok zor bir algı oluşturuyor. Ve bunun üstüne benim kişisel yoğunluklarımda eklenince gerçekten kendi başıma da altından kalkamaz oldum. Bunu tek başarabilen sanırım Ezgi :D Athena'nın Güncesi blogunun sahibi Ezgi, büyük bir istikrarla devam ediyor ve neredeyse her seferinde hedefe ulaşmayı başarıyor. Kıskanıyorum tabii ki :D Tabii tebrik etmemek elde değil. Bir saniye gözlerim yaşardı şu an. Ehe.
Hal böyle olunca, bir çare düşünmeye başladım ve aklıma etkinliğin biraz genişletme fikri geldi. Aylık olarak yapacağımız bir etkinlik haline dönüştürdüm. Bu yüzden artık isteyen herkes gönül rahatlığıyla katılabilir. Ayda 10 kitap okunabilir bir sınır bence :D
Ha bir de şunu açıklayayım. Şimdi bir ayın başında bir liste yapıyoruz, evet. Ama diyelim ki siz listeye uymadınız ve bambaşka kitaplar okudunuz. Olsun sorun değil. Listenize o kitapları ekleyin. Amaç okumak ve daha çok okumak... o yüzden fikriniz değişir ve listedeki kitabı okumak istemezseniz de sorun değil. Sadece ilk başta bir liste oluşturmamız şart.
İşte benim bu ayki 10 kitaplık listem:

1-Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler-694 syf. İthaki Yayınları
Aslında ben bu kitabı okudum. Ancak Ankara Kitap Fuarı'nda herkese ballandıra ballandıra anlattığım için Lonke Lamora'yı ne kadar özlediğimi fark ettim ve bu yüzden tekrar okuyacağım.

2-Cadı Avcısı-397 syf. Yabancı Yayınları
Bu kitaba başladı ama ciddi ve uzun bir ara vermek zorunda kaldım işlerim yüzünden. Şimdi tekrar başlayacağım.

3-Çirkin Ördek Yavrusu-302 syf. Agapi Yayınları
Elif'le birlikte güzel bir etkinlik çalışması başlatacağız. Bu da o etkinlikde okunacak kitap. Elif çoktan okudu ama ben? -Tamam Elif kızma :/

4-Saklı Ay-527 syf. Martı Yayınları
İlk çıktığı anda "Bunu almalıyımmm!" diyerek delirdiğim kitabı fuarda kapmıştım resmen. İlk fırsatta okunacaklar arasındaydı. İşte o fırsat, bu fırsat.

5-Solucanlı Ay-260 syf. İthaki Yayınları
Özel bir sebebi olmaması da ayrı bir tuhaf. Ama illa bir neden söyleyeceksem, fuarda Tuğçe bu kitabı baya sevdiğini belirtmişti ve şu an güçlü kalamıyorummmm.

6-Örümcek Ağındaki Kız-514 syf. Pegasus Yayınları
Elimde sürünmemeli artık. Okuyacağım okuyacağım diye diye yıl geçti yahu! Lisbeth Salander'i çok özledim ama nedensizce vedalaşmak istemiyorum sanırım.

7-Komik Bir Hikaye-448 syf. GO Kitap
Psikolojiyle ilgili olup, bu kadar komik olan başka bir kitap var mıdır bilmiyorum. Sadece bunun çok eğlenceli olacağını biliyorum.

8-Mülksüzler-335 syf. Metis Yayınları
Ursula'nın benim için önemi çok fazla. Kadın yazar olarak örnek alabileceğim nadir karakterlerden. O yüzden artık bilmeliyim diye düşünüyorum. Ursula'nın evrenlerini keşfetmeliyim.

9-Koltuk-281 syf. domingo Yayınları
Hafiften fantastikten nasibi almış, güzel övülmüş ancak göz ardı edilmiş bir kitaba bu listede yer olmalı bence. Ha bir de inceleme yazısı yazmanın vakti gelmiş de geçiyor.

10-Elenor&Park-355 syf. Pegasus Yayınları
Listenin en emin olmadan koyduğum kitabı. Kitaplığa bakarken o kadar çok üşüdüm ki (kitaplığım evin soğuk bir köşesinde) mecburen hızlıca bir şeyler seçtim. Bu en aceleye geleni. Ehe.



Toplam Okuyacağım Sayfa Sayısı: 4113

2 yorum:

  1. Maşallah sana :)Hızlısın

    YanıtlaSil
  2. Ya ben hangi kitapları seçeceğim yahu? Ama okul da başladı. Bilemedim ya :/ :/

    YanıtlaSil