Harika Duyurularım Vaaaaaar!

by 2/02/2016 8 yorum
Genelde blogumu boş bırakmayı sevmeyen bir insanım. Ha her gün de yazdığımı iddia edemem ama gelip giderim, en azından yoklarım. Seviyorum işte blogumu bundan onlar hep!
Her neyse son bir aydır nerdeyse hiçbir şekilde buraya gelmediğimi fark ettiğimde ufak çaplı bir şok yaşadım.
"Gerçekten o kadar olmuş mu?" diyerek geldim baktım ki, neler kaçırmışım neler!
Tabii niye yoktun diye soranım olur mu bilinmez ama ben yine de açıklayacağım. Çünkü yazmayı seviyorum kardeşim! Günlük yazar gibi anlatıyorum işte burada.
Ne diyordum? Hah!
Her şeyden önce koskaca bir Ankara Fuarı geçirdik. Ankara Fuarı'nda Müptela Yayınları'ndaydım. Elif ve Esra'da orada olduklarından oldukça eğlendim. Fuar dönemi çok ciddi bir hastalık atlattım. Tabii üzerinden haftalar geçti çok şükür iyiyim.
Bakın düşünün o kadar yoğunum ki bir fuar yazısı bile giremedim.
Hatta onu da geçtim, yılbaşından bu yana bir ay geçti okuduğum kitap sayısı bir! Bir! bir!

İşte bu gönderiyle birlikte hem güzel haberlerimi derleyeyim, hem kendimi toparlayayım istedim. Umarım başarılı olabilirim.

İlk haberim: Ev Kızı Evren kitap oluyor!
Beni en çok heyecanlandıran konu bu sıralar bu! O yüzden çok heyecanlıyım. Henüz yayınevini, çıkış tarihini falan açıklayamam ama sonuçta anlaştık işte! Bir yıl önce başladığım macera, gerçeğe dönüyor. Evet, aşırı mutluyum.

İkinci haberim: İlk çevirim Yağmurla Gelen Mutluluk artık raflarda!
Yabancı Yayınları'nın telif haklarını aldığı Puddle Jumping'i geçen seneninin bu zamanlarında teslim etmiştim ve oldukça keyif alarak çevirmiştim. Çeviri de cidden kendi kitabın gibi değerli oluyor demişlerdi de inanmamıştım. Gerçekten öyleymiş. Fuara geldiği gün sarıla sarıla bitiremedim.

Veeee üçüncü haberim: Senaristliğini yaptığım Elif'in Düşleri TRT Çocuk'da yayınlanmaya başladı!
Senarist ekibine sonradan katılsam da şu an yeni bölümlerini tasarlıyoruz. Ve oldukça keyif aldığımı belirtmeliyim.Çok eğlenceli ve bilgilendirici bir çizgi film haline gelen Elif'in Düşleri'ni yazmakta oldukça keyif verici. Buraya giriş bölümünü bırakıyorum.






8 yorum:

  1. Arka arkaya güzel haberler :D Tebrikler tekrar tekrar. Umarım herşey istediğin gibi olur. ev kızı Evren için sabırsızlıkla bekleyeceğiz

    YanıtlaSil
  2. Seni çok seviyorum. Ev Kızı Evren'i de keyifle okudum ve kitap çıkıncada alacağım. Bu arada çizgi film işine de gerçekten çok sevindim. 16 yaşındayım ama izleyeceğim.
    😊 Umarım hep mutlu olursun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim umarım beğenirsin. EKE'yi beğenmene çok sevindim.

      Sil
  3. Hayallerini gerçekleştirebilmen ne kadar güzel. Bu arada Ev Kızı Evren kitabını da beğenerek okuyordum. Yazarlık ve senaristlik hayatında başarılar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmene de ayrıca çok sevindim.

      Sil
  4. Ya çok tatlısın seni çok seviyorum ev kızı evren kitabını daha yeni keşfettim 11 bölümdeyim ve heyecandan okuyamiyorum ya da nefesimi tutarak okuyorum ayrıca bu çeviri, kitap yazma,çizgi film işi felan acayip derecede kıskandım inşallah senin gibi olabilirim (13 yaşında buna heves eden kızın drami) neyse başarılarının devamını dilerim. Ev kizi evren kitabını gördüğüm yerde alicam (ben fazla konuştum ) yorumu okursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku oku :D İnşallah sen de dilediğin yerlere gelebilirsin.

      Sil