GKK 24.Blog Turu || Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler-Scott Lynch || Yurtdışı Yorumları

by 6/29/2015 0 yorum

Bu tur kitabımız Locke Lamora'nın Yalanları kitabıyla hayatımıza dahil olan Centilmen Piç serisinin ikinci kitabı Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler...
Kitap 700 sayfa ve okurken keyif alıp, daha fazla okuyup hiç bitmesin istiyor insan. Yorumu başka bir postla gireceğim ama ondan hemen önce yurtdışındaki insanların bu kitap hakkında neler söylediğini yazalım istedik. O yüzden bir kaç yorumu sizler için çevirdim.
Hepsini çeviremedim ama genel olarak bahsedecek olursam, kitaptaki aksiyonun fazlasıyla kıvamında olduğunu belirtmişler. Özellikle deniz ve denizcilikle ilgili kısımların kendilerine farklı bir deneyim yaşattığını söylemişler ve milyonlarca puanlamanın sonucunda bu kitabın Goodreads puanı 4.22
Evet gelelim yorumlara, bu yorumları tamamen rastgele seçtim. Belli bir sıralama veya kategori yok.

Frank; Locke lamora'nın Yalanları kitabının ciddi takipçilerindenim. Bu kitabın başlarında, yavaş ilerlemesi ve flashbacklerle,bunun ilk kitaptaki gibi bir suç hikayesini tekrarlayacağını düşünerek,  ilk hayal kırıklığımı yaşadığımı söylemeliyim.  Her nasılsa Scott Lynch hikayenin ayarlarıyla oynadı,  böylece bir dizi farklı ve muhteşem karakterlerle tanıştık.  Hiçbir zaman açık denizlerin büyük bir hayranı olmadım ama bu harika oyuncuların karakterleriyle ve hikayenin gidişatı sayesinde acayip eğlendim.  (4 Puan)

Denise; Hiç bitmesini istemedim.  Nerdeyse Republic of Thieves'e başlamak istemiyorum çünkü  ondan başka okuyacağım bir Locke olmayacak ( evet, devamında başka kitapları olduğunu biliyorum ama ne zaman çıkacaklarını bilmiyorum!) Bu evren acayip güzel ve Locke ve Jean ve diğerler acayp gerçekçi. Bu evrenin düzenlenmesinden, gereksizce anlatımın olmayışından etkilendim. Scott Lynch bir usta.  (5 Puan)

Janice; Bu etkileyiciydi! Koltuğun ucunda oturup zorla nefes aldım! Locke ve Jean imkansız işler başarıyorlar. Kaç hayatı geride bıraktıklarını merak ediyorum. (5 Puan)

Michael; Bu seriye bayılıyorum! Özellikle bu hikaye güçlü başlayıp, güçlü bitti ama ortaları biraz gecikmeliydi (Denizci hikayesi olma durumu için benim görüşüm.)Sadece Sanza veya Bug'larla dolu sahneleri okurken kalbimde büyük bir boşluk hissettim. Ama bu bir eleştiri değil, bu yazarı tamamlamak. (5 Puan)

Keith; Şimdi, "Yalancı"ların mükemmel bir kahraman olabileceğini biliyorum! Sıradaki! (5 Puan)
C.W; Scott Lynch'in yazım tarzına, karakterlerine ve kurgusuna aşığım! Bir sonraki kitabı okumak için sabırsızlanıyorum! (5 Puan)


Einar Nielsen;  Bayıldım. Tam olarak ilki kadar iyi değil ama hala iyi bir kitap. Sizin için esas olan, Locke ve Jean harika karakterler ve tehlikede oldukları zaman ikisinin de yaşamaya devam edeceğinden asla emin olamazsınız. Fantastik türü sevenler için bu kitabı tavsiye ederim, İlk kitap ve bu seveceğiniz iyi kitaplar arasında :)  (4 Puan)

0 yorum:

Yorum Gönder