Blog Tur | Fangirl-Rainbow Rowell

by 6/02/2016 0 yorum
Merhabalar. Bu seferki tür kitabımız Fangirl . Ben yorumunu telefondan yazıyorum.  O yüzden yazım hataları için şimdiden kusuruma bakmayın.

Ikiz kardeşler her zaman dikkatimi çekmiştir. Ilgi alanları yaşam tarzr
 hep aynı olmasına rağmen illa ki farklılıklar olur. Ve aynı anda doğan dokuz aylığına aynı bölgeyi paylaşan kardeşlerin bu kadar farklı hayatlar tercih etmesi beni her zaman şaşırtmıştır. Bu hikayenin başkahramanları da Wren ve Cath ikizleri. On sekiz yıldır aynı odayı paylaşan iki kardeş. Ikizler. Üniversiteye başladıklarında Cath eski düzenleri devam etmeleri gerektiğini düşünse de Wren artık bir birey olarak tek başına takılmak istemektedir. Üniversiteye gelmeden önce bu ikiz kardeşler tam bir Simon Snow hayranıdır. Kitabın aralarında da bu hayran oldukları kurgulari okuyoruz. Gerçekten çok başarılıydı. Bir süre sonra Wren bu kurguya olan ilgisini kaybetmiş ancak Cath ilk gün ki gibi sevmekte. Bu yüzden de araları zamanla açılıyor. Bana sorarsanız Simon Snow hayranlığı vazgeçilmez bir hayranlık. Wren halt etmiş. Ehe.

Rainbow çok naif ve farklı bir yazar bana sorarsanız. Eserleri anlık değil. Sanki sizinle kalıyor hiç gitmiyor. Karakterleri detaylı üzerinde çalışılmış ve geçmişleri doldurulmuş. Bu yönüyle ben Rainbow oldukça başarılı buluyorum.

Bu kitabını da çok beğendim. Zaten peşinden büyük kitleler koşturan bu  kitapların yazarının kötü bir eser çıkaracağına inanmıyorum. Pegasus iyi ki bizimle bu kitabı kavuşturdu. Kitabın baskısı ve cildi de oldukça özenli.


Okunacak listenize ilk sıradan eklemeniz gereken eserlerden. Mutlaka okuyun.



0 yorum:

Yorum Gönder