Vegas'ta Olan Vegas'ta Kalır-Elle Casey || Kitap Yorumu + Seri Tanıtımı

by 4/16/2016 0 yorum


Bir erkeği gördüğünüz an kendinizi ona ait hissetmek yerine, onun size ait olduğunu hissederseniz, ne olur?Andie, hukuk fakültesinin parti kızından başarılı bir avukata dönüşmüştür. Üniversite yıllarında yaptığı tüm o çılgınlıkları bir kenara bırakıp işine konsantre olmuş ve neredeyse şirkete ortak olabilecek kadar ön plana çıkmıştır. Eskinin aşırı sosyal günleri uzakta kalmıştır. Artık düzgün bir ilişkisi olan ve yoğun çalışan bir kadındır. Ta ki, sevgilisi onu hiç beklemediği bir şekilde terk edene kadar...Yaşadığı kötü ayrılığın ardından sosyalleşmek için gitmek zorunda kalacağı ilk yer, en yakın arkadaşının bekârlığa veda partisidir. Ancak parti Las Vegas'ta yapılacaktır. Üniversite günlerindeki eğlence dolu haline selam göndermek isteyen Andie, partide çılgınca eğlenmeye ve üzüntülerini unutmaya kararlıdır. Bu eğlence fikrinin içine, Vegas'ın çılgın gecelerinden birinde tanıştığı Mack'le bir gece geçirmek de dahildir. En azından Andie, bunun bir geceyle sınırlı kalacağını düşünmektedir. Ancak Vegas sürprizlerle dolu bir şehirdir ve hem Andie hem de Mack için, fazlasıyla şaşırtıcı bir sürpriz hazırlamıştır.

Yeni bir etkinlik okumasından hepinize merhaba!
Bir kaç blogger arkadaşımla birlikte Nemesis Yayınları'ndan çıkan Vegas'ta Olan Vegas'ta Kalır'ı okuduk. Ve inanılmaz bir biçimde ben hikayeyi çok beğendim. Genelde 'Vegas' temalı hikayelerin nereye doğru ilerleyeceğini az çok tahmin ederiz. İçkiler, kumarlar vs. O yüzden de ilk baştan beri kitaba oldukça ön yargılıydım. Kurgunun nasıl ilerleyeceğini de daha önce çıkmış kitaplar sayesinde biliyordum. Yani kabul edelim. Vegas macerası hakkında yazılmış çok fazla kitap var. Her neyse, bu kitabın beni bu kadar etkilemesinin en büyük sebebi Mack gibi bir karakterin varlığı.
Yani Andie'ye ne kadar uyuz olduysam, Mack'a o kadar hayran kaldım. Neyse ki Andie doğru yolu buldu da gönlüm rahat etti.
Olayı baştan anlatacak olursam; Andie başarılı bir avukat. Kendine bir liste yapmış. Hangi yıl neleri yapması gerektiğine dair bir liste. Mesela 35 ine kadar çocuk doğurmuş olması gerekiyor falan. Bu yüzden de dünyanın en saçma insanlarıyla bile evlenebilecek potansiyele sahip. Yani hedefine ulaşsın da nasıl ulaşırsa ulaşsın işte!
Kız arkadaşlarından birinin bekarlığa veda partisi için Vegas'a gitmeye karar veriyorlar. Kız arkadaşları, Andie'nin içinde ki o 'Parti Kızı' ruhunu ortaya çıkartması gerektiğinden falan bahsediyorlar. Burada değinmeden geçemeyeceğim bir nokta var. Bu parti kızı meselesi ciddi anlamda içi boş bırakılmıştı yazar tarafından. Yani üniversitede tam bir parti kızıydım falan diyor ama biraz daha içi doldurulsa ve Vegas'ta o parti kızı havasını hissedebilseydik tam olucekti :D Aman neyse kurguyu etkileyen bir detay değil. Sadece arka kapaktaki parti kızını aramayın, bu kız gayet mantığıyla hareket eden, yıllık planına uymak için canını verebilecek birisi. Hayallerle ve saçma bir aşkla işi yok. Yani en azından ilk başta böyleydi. Sonra Mack geldi. Ehe.
Bunlar hep birlikte Vegas'a gidiyorlar ve Andie'nin nişanlısı Vegas'a gittiğini öğrenince ondan bir mesajla ayrılıyor! Yuh yani yuh! Tabi bu bizim kızlarında işine geliyor ve kendilerini içkiye veriyorlar.
Kumar oynanana kısımda (artık oranın adı her neyse işte) Andie arkadaşlarını ararken Mack'le karşılaşıyor ve olanlar oluyor. Tabii bir gecelik Vegas macerası gibi düşünsek de işler tahmin ettiğimizden de karışık. Ki kötü yanı Andie uyandığında hiçbir şey hatırlamıyor.
Resmen kahroldum. Sen o kadar güzel anılar yaşadığın adamı, sen, Mack'i, sen! Nasıl hatırlamazsın ya? Nasıl nasıl?
Neyse sakinliğimi koruyup susuyorum.

Şimdi gelelim seri tanıtımına.
İşin özü hikaye çok güzel bitti ve ikinci kitabın ne anlatacağını çok merak ettiğimden Goodreads amcaya gittim. Andie ve Mack'le devam eder diye düşünüyordum ama öyle değil. ikinci kitap Candice ve Ian'ın hikayesini anlatıyor.
İkinci kitabın adı: Mackenzie Fire
Oldukça etkileyici duruyor bence.

Genel olarak kitabı değerlendirdiğimde +18 sahnelerin çok fazla olmasa da varlığından bahsetmeliyim. Hoş zaten Vegas kelimesini duyan bunu da tahmin etmiştir değil mi? İşte ben bu yüzden çok çekiniyordum okumakta ama duygular o kadar güzel verilmişti ki kitabı çok başarılı buldum. Serinin ikinci kitabını da sabırsızlıkla bekliyorum

0 yorum:

Yorum Gönder