Chocolate Books Mimi !

by 9/08/2014 0 yorum
Yeni bir mim ile burdayım. Aslında bir kaç gün geciktirdim. Ve mimleri geriden takip ettiğim için sizler bu imim çoktaaan yapmış olabilirsiniz. Ama gelin bir de benim tercihlerime bakalım =) Kitap Dedikodusu'ndan Merve beni mimlemiş. Sağolsun varolsun .



Bitter Çikolata: Karanlık Konulu bir kapağı olan kitap ..
Şimdi burada bir görecelilik var. Herkes konusu şiddet içeren vs. kitapları koymuş. Ancak kapağı karanlık konulu diyor burda! Ancak ben ikisine birden uyan bir kitap buldum. 
Tess Gerritsen-Siliniş İçeriği, konusu, kurgusu, bir o kadar da kapağı karanlık olan bir kitap. Sosyal mesajın tavan yaptığı, ancak bunu hissettirmeyecek kadar da görkemli yazılmış bir kitaptır kendileri.


Beyaz Çikolata: En sevdiğiniz hafif ve mizah içerikli kitap?
Buna hiç düşünmeden Kocan Kadar Konuş diyeceğim. Hitap tarzı, yakıştırmaları, Kürk Mantolu Madonna içerikli konuşmaları beni çok etkilemişti. Attığım kahkahalar da cabası.

Sütlü Çikolata: Çok Konuşulan, reklamı yapılan, okumak istediğiniz kitap?
Bunun için de gerçekten çok merakla beklediğim Aslıhan Akagöz- Çirkin Güzel diyeceğim. Uzun bir süre alamayıp o güzelim çekilişten mahrum kalacağım ya neyse .

Karamelli Çikolata:Okurken içinizi eritip bir tuhaf hissettiren kitap?
Tuhaf hissettiren kastın ne olduğunu anlamasam da buna en yakın cevabım Sally Green- Bela olurdu. Serinin ilk kitabı ama adeta bağlanıyorsunuz.


Snikers: Hakkında kafayı yediğiniz kitap?
Sanırım Bu "İyi geldi mi abi?" " Çok iyi geldi!" -Snikers açlığını yok et - muhabbetinden kaynaklı olarak kafayı yediğiniz şeklinde konulmuş. Coolen Hoover- Umutsuz kitabında saçımını başını yolacaktım kitabın. O derece delirtti beni sonları .


Marşmelovlu Sıcak Çikolata: Okurken sizi rahatlatan kitap?
Daha hayatımda marşmelovlu sıcak çikolata içmedim ki onun rahatlatıcı etkisine uygun bir kitap seçeyim. Neyse tamam ! Ted Dekker- Çember Serisi her ne kadar aksiyon ve heyecan dolu olsa da ben bu seriyi seçiyorum. Çünkü bilim kurgu, entrika, hayal gücü, yalandı ,hayaldi derken gerçekten bana huzur veren bir seri!


Çikolata Kutusu: Okuduğunuz bir seri ve bol çeşitlilik içeren, herkese göre bir şeylerin olabileceği kitap?
Heniz okumamış olsamda bunun için Beni Seç serisini tercih ediyorum.



Acı Biberli Çikolata: Son Zamanlarda okuduğunuz en acıklı kitap?
Az önce bitirmeminde etkisiyle bu soruya Colleen Hoover- Yeni Bir Umut diyorum. Çünkü ilk kitabından çok daha iyiydi ve herşeyi bilmenize rağmen çok daha dokunalıydı.


Şimdi bi çikolata yemeyi hak ettim !!

0 yorum:

Yorum Gönder