Hangisini Seçerdiniz?

by 9/01/2014 1 yorum
Böyle mimleri bulanlara gerçekten çok özeniyorum. Daha önceki yazımda da belirtmiştim ama gerçekten öyle! Bu sefer de beni Okuma Bahçesi mimlemiş! Sağolsun. =) O olmasa içimde kalıcaktı bu mim =)

Neyse efendim. Bu mimin bir kuralı var. o da sorulan sorudan vereceğin cevap ömrünün sonuna kadar öyle devam edecek. Diğer şıkkı başka hiç bir zaman gerçekleştiremezsin. Gerçekten çok zor kararlar oldu benim için.

1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?

Tek kitap okumanın tadı da bir ayrı. Ama bu aralar çok sağlam seriler çıkıyor.
 Ve ben kesinlikle seriler diyorum.

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?

 Bir daha erkek yazar okuyamayacağımı bilsem de kadın yazar diyorum.

 Çünkü en iyi romanlar bu ara kadınlardan çıkıyor. 

Kabul edelim beyler! 

Bi Tess Gerritsen değilsiniz!

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı, internet üzerinden kitap almak mı?

Kitapçıya gitmeyi çok seviyorum, gerçekten
Kitaplara sadece bakmak bile bütün günümü geçirtebilir bana.

 Ancak internet üzerinden kitap almayı tercih edeceğim.

 Çünkü çok daha ucuz!

4- Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı okumak?

 Bana kalsa ikisini de seçmem ancak bu mimde böyle bir zorunluluk var ne yazık ki!

 O yüzden dizi derdim. Kitabı ikisi de çok iyi aktaramıyor elbette. 

ANcak dizi de detayla değinebilme lüksü var en azından.

5- Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı? 

Günde 5 sayfa okumak kimi doyurur ki? Kesinlikle Haftada 5 kitap.

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak?  

Şu an ilerlediğim yolun editör olmak olduğunu düşününce profesyonel bir yorumcu olmayı tercih ederim tabi ki.
 Her kitabı okuyabilmek, hakkında yorum yapabilmek, eleştirmek tam bana göre.

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı? 

Bir kitabı ne kadar çok sevsem de 3. kez okuyacak bir insan değilim. 

Araya yıllar girdikçe tekrar okuduklarım olacaktır elbet.

 Mesela Kürk Mantolu Madonna gibi. Ancak art arda değil asla.

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?

Ben sahaf okuyucusu değilim açıkçası.

 Gıcır gıcır, temiz, ilk elden okumayı severim kitaplarımı.

 al böyle olunca kitap satıcı olmak daha güzel geldi bana.

9- En sevdiğiniz türde kitaplar okumak mı yoksa en sevdiğiniz tür hariç diğer tüm türlerden kitaplar okumak mı?
Bence bu mimin en zor sorusu bu.

 Çünkü hayatın boyunca bir daha en sevdiğin türü okuyamamak beni çıldırtır. 

Ama diğer türleri okuyamamak da beni çıldırtır. Sürekli aynı türü okumak da çok sıkıcı. 
Off ! 
Cevabım en sevdiğim tür hariç diğer kitapları okumak olurdu.

10- Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?

e- kitap da çok okuyorum yeri gelince ama kitapların yerini hiç tutmuyor. 



Evet, benim cevaplarım bunlardı. Peki bende; 





mimliyorum!!!!!!

1 yorum:

  1. Merhaba ben Kitap Dedikodusu'ndan Merve :) Mim için teşekkür ederim. Bende seni Chocolate Books'ta mimledim. Linten ulaşabilirsin :)
    http://kitapdedikodusu.blogspot.com.tr/2014/09/etkinlik-chocolate-books.html

    YanıtlaSil