Karanlıkta Buldum Seni-A.Meredith Walters || Kitap Yorumu

by 2/19/2015 0 yorum

Maggie Young, kendi deyimiyle, küçük bir kasabada, süper not ortalaması ve sıradan okul aktiviteleriyle yaşayıp giden sıradan bir kızdır. Normal bir ailesi, normal bir okulu, normal arkadaşları, kısacası normal bir hayatı vardır. On sekiz yaşına girmek için gün sayan Maggie, artık sıra dışı bir şeyler yaşamak, tutkuyla sevebileceği bir şeylere sahip olmak ister. VE KADER KARŞISINA CLAYTON REED’İ ÇIKARTIR…Clayton Reed. Kasabadaki yeni çocuk. Kimseye yüz vermeyen gizemli yakışıklı. Geçmişinden kaçıp sığındığı bu küçük kasabada, her şeyden ve herkesten uzak durmaya kararlı. MAGGIE HARİÇ…Herkesten köşe bucak kaçan Clayton, dış dünyayla arasına kalın duvarlar örse de Maggie o duvarların ardında neler olup bittiğini öğrenmeye kararlıdır. Çünkü tanıdığı hiç kimseye benzemeyen bu gizemli yabancıya deliler gibi âşık olmuştur. Ama o duvarların ardında yaşananlar Maggie’nin tahmin edebileceğinden çok daha korkunçtur. Clayton çok geçmeden adeta bir kelebek gibi Maggie’nin ışığına kapılıp özgürleştiğini sanır, Maggie ise Clayton’ın karanlığına hapsolur. Gün geçtikçe büyüyen bu karanlık, ikisini de yavaş yavaş yutarken onlar aşklarının her şeyin üstesinden geleceğine inanmaya devam eder. Çünkü delice bir aşktır onlarınki. Ya da belki sadece delilik…New York Times çok satan yazarı A. Meredith Walters’tan kırık bir “ilk aşk” hikâyesi…
Öncelikle bizi bu kitaba kavuşturan Go Kitap'a teşekkür ederim. Ve büyük bir istikrarla mıknatıslı kapak baskısı yaptıkları için bir kez daha teşekkürler.
Kitap bana ulaşalı iki hafta oldu ve kitaba başlama konusunda biraz çekingen davrandım. Çünkü konusunun farklı olabileceğini biliyordum ama ilk iki sayfayı okuduktan sonra ürperdim ve kitabı bıraktım. Anlıyorum ki bu kitaplar bana göre değil ama sevenleri için anlatacağım tabii ki. Aslında Go Kitap'ın bir temanın altında çok da stres içermeyen bir adım sonra ne olacağını bilmeden ilerleyen bir tarzı yoktu. Yani eskiden yoktu! Artık var. Çünkü bu kitap adamı yerinden hoplatır! Harbi gerilim dolu!
Clayton Reed karakteri gerçekten çok sarsıcı bir karakter ve bu kişiliğin ortaya çıkmasında yazarın önceden çalıştığı meslekle bağlantılı olduğu kesin. Çok farklı bir karakter ama uçarı değil. Yani okuduğunuzda böyle bir insan yoktur demezsiniz. Kesin vardır dersiniz! O kadar gerçekçiydi. Zaten beni ürperten tarafı da buydu.
Kitap başlarda hepimizin bildiği iyi kız kötü çocuk edalarıyla başlasa da ilerisinin bu kadar sivrileceğini düşünmemiştim. Bizim sevimli,tatlı ama hiyerarşinin tepelerinde olan Maggie miz tabiki de gönlünü okula yeni başlayan cool bebe Clayton'a kaptırır.Aslında hiç kimseyle muhabbet dahi etmek istemeyen Clayton da Maggie de bir nebze huzur bulur ve arkadaşlıkları başlar.
Ancak yaşadıkları aksiyonu ben şu yaşıma kadar yaşamadım. Arkadaşlıkları tahmin edersiniz ki bir aşka dönüşüyor ki bu kapak arkasında da yazıyor zaten.  Ve sevgileriyle eski yaşantıları, gelecekleri ve şimdileriyle baş edebilecekler mi? Ben okurken gerçekten çok gerildim. Ve bu tarzın bana göre olmadığını anladım. Merak öğesi hep hat safhada.
Clayton'la ilgili bir sıkıntı olduğunu tahmin ediyorsunuz zaten ve 100lü sayfalarda gerçek yüzünü gösteriyor. Sonrasıyla Maggie'nin ona olan saf aşkı bence. Evet Clay'de seviyor ama ben o sonda olandan sonra onu haklı göremem ne yazık ki!
Evet, bu tarz farklı türde kitap okumak isteyenler için önerebilirim. Ancak diken üzerinde oturmak istemeyenler için pek doğru bir kitap olmayabilir.

Puanım:

0 yorum:

Yorum Gönder