Locke Lamora || Dream Boyfriend

by 2/14/2015 0 yorum

Aslında başlığa bakmayın. Çünkü benim bir nişanlım var zaten. O yüzden bunu yazarken boyfriend ve dream kelimelerini kullanmayı tercih etmiyorum. Bu daha çok en sevdiğim erkek karakter olabilir. Zaten karakter kartlarını yaparken de arkadaşlarımdan ricam gölgeli bir resim olmasıydı ama bulamadık o ayrı. Her neyse! Bu Sevgililer Günü'nde Gezginler olarak sizleri yalnız bırakmak istemedik ve böyle bir etkinlik başlattık. Eğer diğer kızların 'Dream Boyfriend' lerini merak ediyorsanız facebook sayfamıza gidebilirsiniz.
Gelelim benim karakterime... Locke Lamora'nın Yalanları kitabından Locke Lamora! Bu karakteri ne kadar çok sevdiğimi aslında kitapla ilgili yorumumu okuyarak da  anlayabilirsiniz. O yüzden linki BURAYA bıraktım. 
Locke Lamora zeki, kıvrak zekalı, hızlı düşünen, plansız işlerinde daha başarılı olan bir karakter. Bu konuyu Fangirl'lük yapmak için açtığımız çok bariz ama Locke Lamora aşık olduğunuz Alfa karakterlere pek benzemiyor. Hatta hiç benzemiyor. Çünkü zayıf, cılız, kas yoksunu! Ama resimdende anlamışsınızdır zekası gözlerinden fışkırıyor resmen! Benim bu karakter de en beğendiğim özellik ise her işin altından kalkması. Yani işler sarpa sardığında tereyağından kıl çeker gibi sıyrılıyor. Yaşam sevgisi çok anlayacağınız. Ve hırsız! Sanırım en sevdiğim kısmı! İlginç, evet. Ama hırsızlık bir karaktere bu kadar yakışabilir, bu kadar onunla bütünleşebilirdi. Aslında kitap yorumumda öylesine fazla övdüğüm için şu an pek de fazla kelime bulamıyorum söyleyecek.
Sizlerinde 'Dream Boyfriend'inizi varsa yoruma yoksa yine yoruma bekliyorum canlar... 

0 yorum:

Yorum Gönder