El Yapımı Gifler #1 || Pentatonix Gifleri

by 8/28/2014 0 yorum
Gönderilerimi okuyan takipçilerim bilirler ki anlattıklarım arasına bir iki gif sıkıştırmadan yayınlayamıyorum. Doğal olarak duygularımı ifade edecek gif arayışım çok zamanımı alıyordu. Böylece inat ettim ve gif nasıl yapılır öğrendim. -Buraya bir alkış gif'i koyacaktım da neyse- 
İlk gif öğrendiğimde de koşa koşa Pentatonix videolarına gittim. Doğal olarak burada ilk paylaşacaklarım onlara ait olacak. Ben belli bir tema içeren gif'lerimi burada paylaşmayı düşünüyorum. Sizlerden de ricam film, video, trailer ve şu an aklıma gelmeyenlerin hepsi için gif isteklerinizi bana yazın!
Bir sonraki gif temama henüz karar vermedim. Ancak o kadar eğlenceli ki yeni bir arayış içindeyim. Toparlayınca hemen paylaşmayı düşünüyorum. Aslında bir tumblr hesabım var. Gifleri orada paylaşacaktım. Ama vazgeçtim. Blogspot'u ayrı bir seviyorum nedense!

Pilli Kütüphane giflerini gururla sunar!


Behind Scenes- Avi Kaplan

Problem(Cover)-Mitch Grassi


Problem(Cover)-Avi Kaplan


 Radioactive(Cover)-Kevin Olusola ve Lindsey Stirling


Behind te scenes-Avi Kaplan


Behind Scenes- Pentatonix


Gangnam Style(Cover)


Ninja Turtles(Cover)- Kirstie Maldonado


Valentine(Cover)-Avi Kaplan


Ninja Turtles(Cover)


Valentine(Cover)-Mitch Grassi


Valentine(Cover)-Kevin “K.O.” Olusola



Valentine(Cover)-Scott Hoying


Problem(Cover)


Behind Scenes
Yorumlarınızı bekliyorum =)

0 yorum:

Yorum Gönder