Lokman Hekim Efsanenin Nuru- Hatice Üzgül || Kitap Yorumu

by 8/25/2014 0 yorum




Ben, Allah'ın hikmet sunduğu kulu, Cebrail'i görmüş kişi, ölümsüzlükle kutsanmış, ölümsüzlüğün sırrını bulmuş hâkim, yeryüzündeki en ünlü hekim, peygamberlerin dostu, salih kulların yoldaşı, Lokman Hekim!
İşte bu kitapta ölümsüzlüğün sırrını nasıl bulduğumun efsanesini anlatıyorum. Satırların arasına gizli bir hazine saklayarak… Sadece bir kişi için yazıyorum. Evet, sadece bir tek kişi için! Fakat o kişinin vesilesine, bu hazinenin farklı parçaları size de nasip olacak. Kaderinize ne lazımsa onu alacaksınız bu satırlardan!










Öncelikle Trend Yayınevi'ne bu kitap için teşekkür ediyorum. Beni çok onurlandırdılar. 
Size ilk olarak şunu sormak istiyorum. Ted Dekker'ın Çember serisini okuyan var mı? Hani Yeşil,Siyah,Kırmızı.. diye giden !
Okuyanlarınız varsa şimdi diyeceklerime kulak versinler. Efsane'nin Nuru kitabı Türk efsanelerininde yabancı kurgular kadar iyi olduğunun bir kanıtı!
Bu kitap Efsane serisinin ikinci kitabı.  216 sayfa boyunca maceradan maceraya koşturacaksınız. Nefes bile almadan tek solukta okuyabileceğiniz bir kitap aslında!


Lokman Hekim'in bitkilerden şifa bulan, o dönemin ünlü doktorlarından olduğunu herkes bilir. Ancak gelin hikayeyi bir de Lokman Hekim'in ağzından dinleyin.Ama en başta da uyarıyor sizi! 

"Unutmayın,bildiklerimi değil,sadece hatırladıklarımı kaleme alıyorum."

Lokman Hekim'in önünde çok uzun bir yol var. Bir önceki kitaptan bildiğimiz, ona ölümsüzlük bahşedilmiş. Bu kitapta da babasının onun için bıraktığı kara kaplı defteri bulmasıyla başlıyor hikayesi...

  Ölümsüzlüğün yollarını arıyor kendisine ölümsüzlük bahşedilmişken!

 Her yeni doğumunun bir konusu var. Doğumuyla birlikte bizleri Peygamberlerin hikayelerine ortak ediyor Lokman Hekim. Başından sonuna kadar can alıcı ilerliyor. 
Ve hep aklımda şu soru vardı benim: " Ölümsüzlüğüne kim ortak olacak?"
Merakımı giderdim! Ancak bir polisiye romanındaymış gibi hiç tahmin edemeden, bir romans türüymüş gibi ağlayarak ve bir şiir okur gibi merakımı giderdim. 
Hele o son iki sayfa yok mu! Tüylerim ürperdi,yüreğim dağlandı! O nasıl bir anlatıştır!


0 yorum:

Yorum Gönder