Sürgün- Rashelle Workman || Kitap Yorumu

by 8/19/2014 0 yorum








Ayrı dünyalardan geliyorlardı.Şans, onları bir araya getirdi.Tek kurtuluşları ise aşktı. Uzaylı Prenses dünyaya sürgün edilmişti. Gezegenine geri dönmek için bir haftası vardı, yoksa ölecekti. Tek kurtuluşu ise dünyalı bir çocuğun ruh eşini bulmasını sağlamaktı. Yani, çok basit işti...





Bu kitabı aylardır okumak istiyorum ancak denk gelebildik.  Elf Yayınları çok başarılı bir yazar yakalamış. Dinamik bir yazardan hareketli bir eser.



Kitabı okumadan önce yazarın sırf bu sevimliliği yüzünden bir araştırayım demiştim. Bir wattpad kullanıcısı olan Workman beni çok heyecanlandırdı. 

3 kitaptan oluşan Ölümsüz Ruhlar Serisi'nin ilk kitabı olan sürgün hem aşk romanı, hem aksiyon hem entrika! Ne ararsanız var yani. 

Kelari isimli bir gezegenin 16 yaşına gelince kraliçesi olacak baş karakterimiz Venüs 16. doğum gününde kötü bir talihsizlik sonucu Dünya'ya gönderilir. 16 yaş tabiki önemlidir. Çünkü Kelari ırkı 16 yaşında dönüşümlerini tamamlayarak normal görünümlerini elde ederler. Hal böyleyken henüz dönüşüm geçirmemiş olan Venüs'ün tanrılarca görevlendirilmesi üzerine Dünya'da bir haftası vardır. Görevi ise  Michael isimli bir insanın gerçek aşkını bulmasını sağlamaktır. 
Üstelik bir hafta içinde !


Bu yeni evrene Venüs'ün ayak uyduruşunu izleyebilirsiniz aslında. Ancak bir yandan çok da insancıl duygular var bu işin içinde. Zaten Kelari'de Dünya dersleri alan Venüs çoğu bilgiye hakim. Ancak bu bambaşka bir deneyim. Bir yandan da aşk ve cinsel çekim arasındaki farklılığın ifade edilişi çok doğru ve anlamlı geldi bana. 
Zaren isimli yakışıklımız Venüs'ün koruması olarak karşımıza çıkıyor. Dünya'da Venüs'ü korumak üzere gelmiş. Ve tabiki bu dayanılmaz bir şekilde Venüs'ün Zaren'e karşı olan ilgisini arttırıyor. Yeni bir ortama gelmenin etkisiyle Venüs'ün Michael'e olan ilgisi de artıyor. Ve burada saçlarımızı yoluyoruz biz!


 Workman Venüs'ü sevmememiz için mi yoksa bizi deli etmesi için mi  ortaya çıkarmış bilemiyorum. Ancak ben iki duyguyu da hissettim. Bazen haklı gördüm bazen deli oldum. İşte bu yüzden de hikayeyi çok sevdim. Daha da anlatıp heyecanladırmak isterdim sizleri ancak spoiler olacak muhtemelen. Ve serinin devamı çok daha heyecanlı ilerliyor. 
Kesinlikle devam edeceğim. 

Bu kitap hangi müzikle okunur?

0 yorum:

Yorum Gönder