Pentatonix Problem(Ariana Grande Cover)

by 8/13/2014 0 yorum

Aslında Pentatonix'i tanımayanlar için bir yazı paylaşmayı planlıyordum. Ancak bu cover dün yayınlandı ve ben iş yerinde sabahtan beri deliler gibi bunu dinliyorum. Cover'ların orjinalinden daha güzel olma gibi bir artıları var. Çünkü orjinalinin üstüne açıkları kapatılmış gibi cover yapıyorlar. Ve better değil best oluyor resmen. Ptx ekibi 5 kişilik bir ekip ve acapella yaptıkları için ayrı bir hayranlık duygusu besliyorum.

3. albümleri için şarkılarını nerdeyse tamamladılar. Ve bu klip bomba gibi olmuş. Aslında farklı olmasının e bu yazıyı bana yazdırmasının en önemli sebebi normalin dışına çıkmış olmaları. Yani eski coverlarında rap yapan kişi aynıydı, yüksek notalara çıkan kişi aynıydı vs. vs. Ama bu sefer belki de ilk defa hiç beklenmedik olarak Mitch rap yaptı! Normalde en ince notaları çıkartabilen kişi olarak şarkıları hep o söylerdi. Ve gerçekten bu bir ilk! 


Scott'da rap yapardı ki buna öylesine alıştım ki bu yeni cover beni benden aldı. Avi zaten bas çocuk... Çok sönük kalırdı kliplerde. Ancak bu sefer boğazından çıkardığı melodi harika olmuştu.!
  Bu kadar anlattıktan sonra artık videoyu paylaşmalıyım bence. Mutlaka izleyin !

0 yorum:

Yorum Gönder